XWOLF 700i MAX EPS je vyspělý jednobuch s objemem motoru 686cc SOHC, který je vyroben ve spolupráci mezi Loncinem a BMW. Motorový blok má celohliníkovou konstrukci s nikasilovou úpravou pro zvýšenou odolnost proti opotřebení a korozi. Tento model je vybaven mokrou spojkou, která zajišťuje delší životnost a plynulé převody. Variátor má o 30 % vyšší životnost než ostatní čtyřkolky v této kategorii. XWOLF 700i MAX EPS disponuje standardním zadním pohonem, ale lze ho také přepnout na pohon všech kol pro lepší trakci. Díky uzamčitelnému přednímu diferenciálu se snadno dostanete i do náročného terénu. V základní výbavě najdete také elektrický posilovač řízení (EPS), který usnadňuje ovládání čtyřkolky. Jeho unikátní architektura elektroniky a kabelů umožňuje centralizaci veškerých komponentů, což usnadňuje kontrolu a údržbu vozidla. XWOLF 700i MAX EPS drží statický proud pod úrovní 1 mA, což dosahuje pouze 1 % strojů konkurence. Navíc je schopen nastartovat i po dlouhodobém uskladnění. Kokpit čtyřkolky je přehledný a barevný, s digitální přístrojovkou, která zobrazuje všechny potřebné údaje. XWOLF 700i MAX EPS má robustní konstrukci a dokáže táhnout až 800 kg. Je vybaven silným motorem s objemem 686 cm3, který poskytuje maximální výkon 32 kW (44 PS) při 5500 ot./min. Pohon všech kol je zajištěn pomocí kardanu. Podvozek čty
Kategorie: | LONCIN |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
EAN: | Zvolte variantu |
Bahňák, kterej profrčí i tím největším sajrajtem
Jsem nadupanej brácha klasický vlčí sedmistovky. Oproti čtyřkolce XWolf 700i EPS jsem vyrostl v těhle věcech:
✓ Alu kola o dva palce větší. Brácha drandí na 12", já válím na 14".
✓ Větší pneušky s brutálním vzorkem. I když ta zdrobnělina tu fakt nesedí. Je to spíš brutální vzor. Oproti bráchovi mám i větší velikost gum. Vpředu nosím 27×9-14". Vzadu dokonce 27×11-14".
✓ Vodní chladič a vytažený sání na předním nosiči. A samože taky v pořádným krytu. Ať už vlítneš do jakýhokoliv bordelu, chladič se nezalepí. Takže žádný strachy, že bys v bahnisku uvařil motor.
✓ Origoš kryt podvozku. A né ledasjakej. Běžně dostaneš ochranu z tenkýho plastu, nebo si musíš zhruba za 10 litrů dokoupit něco betelnějšího. U mě můžeš bejt v klidu. Už v základu mám kryty ramen z hliníkový slitiny. Středovou část a nášlapy zase kryje 8 mm tlustej plast. To je dokonalá ochrana podvozku i v tom nejdivočejším terénu.
✓ Stavitelná tuhost podvozku. Tohle je fakt pecka! Díky mejm plynovo–kapalinovejm tlumičům s externí nádobkou si našteluješ tuhost podvozku podle sebe.
✓ Ochranný rámy v základu. Přední i zadní chrániče dostanu automaticky už ve výrobě. Jinak tahle sada stojí necelejch 8 tisíc peněz.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.