Neohodnoceno

COPPER 2.0 2x4

PŘEDVÁDĚCÍ MODEL. ČTYŘKOLKA NEJETÁ POUZE VYSTAVOVANÁ NA NAŠICH AKCÍCH BEZ ZNÁMEK POŠKOZENÍ

  • Lehká užitková čtyřkolka

  • Široká možnost využití

  • Ocelové nosiče s plastovým krytím, přední i zadní

  • Homologované tažné zařízení se zásuvkou

  • LED světla vpředu i vzadu

  • Přední tažný čep

  • Velmi nízká spotřeba paliva

  • Protiskluzové sedadlo

  • Jenoduché ovládání

  • Homologace T3b (žlutá registrační značka), řidičský průkaz sk. B

Můžeme doručit do:
6.5.2024
SKLADEN NA PRODEJNĚ (2 ks)
Kód: 277
Značka: GOES
89 990 Kč –16 % 74 990 Kč
Kategorie: GOES
Záruka: 2
ČTYŘKOLKA:
cerna 01
ZDARMAZDARMA 89 990 Kč –16 %
Garance doručení
Garance doručení
nepoškozeného zboží
Doprava zdarma
Doprava zdarma
na objednávky od 2 000 Kč
Profesionální vybavení
Profesionální vybavení
nejen pro motorkáře

Druhá generace lehkého "dvoukila" je tu! Francouzský Goes se spojil s novým partnerem, firmou Loncin a první společný projekt je na světě. 

 

Jednoduchá čtyřkolka s motorem o objemu 176 ccm vybavená karburátorem a náhonem pouze na zadní kola není určitě žádný trhač rychlostních rekordů nebo zdolávač rumunských hor, ale na to taky nebyla konstruovaná. Tohle ale vůbec neznamená, že by se bála terénu nebo tahání vozíku. Díky své velikosti téměř plnohodnotné pracovní čtyřkolky si na ní zablbnou i teenageři. 

O přenos síly na zadní kola se postará řetěz. Brzdění zase obstará trojice brzdových kotoučů (dva na přední nápravě a jeden vzadu). Převodovka je samozřejmě automatická, s variátorem a má tři polohy - vpřed (F), neutrál (N) a zpátečku (R). V základní výbavě  pak nechybí kombinovaná LED přední i zadní světla, přehledný digitální tachometr, tažný zařízení se zásuvkou, které je homologované na 100 kg, přední tažný čep nebo ocelové nosiče kryté plastem (vpředu i vzadu).

Podvozkově je čtyřkolka hodně příjemná a trojice tlumičů pěkně filtruje nerovnosti. Ramena podvozku jsou navíc vybavena maznicemi, což zaručuje delší životnost komponentů celého podvozku.

Samozřejmostí je také homologace pro provoz na veřejných komunikacích. Ke každé čtyřkolce proto dostanete čistopis technického průkazu. K jízdě stačí řidičák na auto - skupina B.