-
Kanadský variátor CV-Tech
-
Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4
-
Přední uzamykatelný diferenciál
-
Odolné ocelové nosiče přední a zadní
-
LED osvětlení
-
Homologované tažné zařízení
-
Elektrický naviják 2500LBS
-
Protiskluzové sedadlo
-
Řidičský průkaz na osobní automobil
-
První STK po čtyřech letech
-
Možnost dokoupení posilovače řízení (EPS)
-
Barvy, opěrka i madla bez příplatku
-
MAXimální pohodlí pro řidiče i spolujezdce
-
Výkonný a úsporný jednoválcový motor
Kategorie: | GOES |
---|
Kraluju kategorii lehkých pracovních čtyřkolek. Větší a odolnější mašinu v ní nenajdeš. Jsem takový čtyřkolkový král železný a zlatý. Ze zlata mám pracantskou duši. Z tvrďáckýho železa bytelnou konstrukci.
A vo tom to je! Každej, kdo už někdy čtyřkolku používal k náročnější práci, potvrzuje, že pořádná konstrukce je důležitější než motorový kubíky. Když chceš tahat těžkej náklad nebo jezdit v extrémním terénu, prostě potřebuješ naddimenzovanou konstrukci. A přesně takovou mám. Železem se na ní nešetřilo, a tak jsem v každým terénu naprostej držák a i v tý nejdrsnější práci spolehlivý lamželezo. Ne nadarmo mi říkaj Iron.
Křestním jsem MAX. A to taky není náhodička. Nabízím totiž MAXimální pohodlí i pro spolujezdce. Oproti mýmu menšímu bráchovi jsem o 19 cenťáků delší, takže žádný mačkání se nekoná. Kromě sedla narostly i nášlapy a dostaly zvýšenej stupínek, aby spolujezdec nekopal do řidiče. A když k tomu přidáme madla a opěrku na zadním nosiči, máš všechno, co potřebuješ nejen pro bezpečnou, ale taky pohodlnou jízdu ve dvou.
Stačil by ti o fous kratší stroj? Mrkni na fotky mýho kratšího bráchy.
Protože jsem hlavně na práci, mám pořádnou výbavičku. V základu dostaneš fakt silnej elektrickej naviják, tažný zařízení, pohon na všechny čtyři, redukci do síly (L), motorovou brzdu, ocelový nosiče, kryty na ruce a taky uzávěrku předního diferenciálu. Kdyby ti to bylo málo, můžeš mě tunit dál. Začni třeba posilovačem řízení.
No a samo, že mám taky LEDKový světla a blikače. Oceníš skvělou svítivost a okouzlí tě líbivej design. Však mě přijeď omrknout na vlastní voči. Okamžitě tě přesvědčím, že ses zamiloval správně.
MOTOR
Objem motoru | 400 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 20 kW (27 Ps) |
Maximální kroutící moment | 29.0 Nm / 6250 ot./min |
Sekundární pohon | 4x4 kardanem |
Převodovka | automat/ CV-Tech variátor (made in Canada) L-H-N-R, 2WD / 4WD, uzávěrka předního diferenciálu |
Startér | elektrický |
Chlazení | kapalinou |
Emisní norma | EURO 5 |
Systém dávkování paliva | EFI Bosch systém |
Objem nádrže | 18 litrů |
Maximální rychlost | (offroad) 90 km/h |
Homologace | T3b |
Tažné zařízení | Ano (zapsané v TP na 300kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | Volitelně + 15 000 Kč |
Elektrický naviják | Ano, součástí základní výbavy |
PODVOZEK A BRZDY
Přední odpružení | 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Rozměry (D׊×V) | 2130 x 1170 x 1120mm/MAX 2320 x 1170 x 1120mm |
Čistá hmotnosť | 344kg/ MAX 363 kg |
Výška sedadla | 955 mm |